Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Négyet vágott látogatóként a gödöllői tizenegy 2017-11-04 16:11:06 Szász Ferenc csapata két találatát büntetőből érte el a sereghajtó sülysápiak otthonában. Sorozatban harmadszor nyertek
A ráadásban bukta el a meccset a gödöllői tizenegy 2017-09-09 18:12:55 A második félidő felét emberhátrányban kellett lejátszania Szász Ferenc csapatának Taksonyban, miután Rácz Márk kapust kiállították
Maglódon is otthon volt a gödöllői tizenegy 2017-03-11 16:53:49 Szász Ferenc együttese küzdelmes mérkőzésen hódította el a három bajnoki pontot, és őrzi helyét az élmezőnyben
Büntetőből mentett pontot a gödöllői tizenegy 2016-10-01 17:17:37 Már a második percben hátrányba került Szász Ferenc együttese a Biatorbágy ellen, a legvégén jött össze az egyenlítés
Leckét kapott Nagykátán a gödöllői tizenegy 2016-04-17 18:28:14 Három győztes meccs után kapitulált Szász Ferenc együttese, Vitárius négyesével simán nyert a GEAC-SZIE gárdája